frequently asked questions

FAQ

Corona gerelateerde maatregelen

Wij volgen ten alle tijden de restricties vanuit de Rijksoverheid en de richtlijnen vanuit het RIVM. Wil je zeker weten dat je op de hoogte bent van de meeste actuele regels en/of richtlijnen? Klik dan hier

Wij houden er uiteraard rekening mee dat er binnenkort een eventuele 2G-regel zal gelden. Wanneer er hierover meer duidelijkheid is zullen wij als organisatie een besluit nemen en dit zal gecommuniceerd worden naar alle kaartkopers.

Mijn evenement gaat niet door, wat nu?

Wij proberen de evenementen die niet door kunnen gaan te verplaatsen naar een alternatieve datum. Zodra hier meer nieuws over is zullen de kaartkopers op de hoogte gesteld worden per mail.

Als een evenement wordt verplaatst en de nieuwe datum is nog niet bekend, dan vragen we jou om je tickets hoe dan ook te bewaren. Deze tickets blijven namelijk geldig voor de nieuwe datum.

Wanneer het evenement niet binnen een jaar tijd verplaatst kan worden naar een nieuwe datum, krijgen kaartkopers het betaalde bedrag terug.

Hierin volgen wij de wettelijke regeling die stelt dat het evenement kan worden verplaatst naar een nieuwe datum, binnen 13 maanden na de originele datum.

Mijn evenement is verplaatst en ik kan niet op de nieuwe datum

Als een evenement verplaatst is naar een andere datum en jij kan het evenement niet bijwonen op de nieuwe datum, kun je via deze link je aanvraag voor een restitutie indienen. LET OP: Je kan je restitutie aanvraag t/m 5 december 2021 indienen Wij nemen je aanvraag dan in behandeling en zullen binnen een bepaalde termijn het betaalde bedrag terugstorten aan de ticket koper. Voor een afgelast evenement gebeurt dit binnen 3 maanden na het afgelaste evenement. Bij een verplaatsing zal dit binnen 1 maand na de nieuwe datum van het verplaatste evenement gebeuren. Zie hier de volledige regeling omtrent terugbetaling.

Mijn evenement is geannuleerd

Als je een ticket hebt voor een evenement dat geannuleerd is, krijg je het door jou betaalde bedrag terug. Het bedrag wordt alleen teruggestort aan de originele koper van de tickets.

Kan ik kaarten kopen aan de kassa van de zaal?

Ja, dit kan als het evenement niet uitverkocht is en er op de avond van het evenement nog kaarten beschikbaar zijn.

Hoe en waar kan ik kaarten kopen?

Er worden alleen gepersonaliseerde kaarten verkocht. Dit houdt in dat de naam, voornaam en e-mailadres van de ticketkoper op het ticket afgedrukt worden. Alleen de op het ticket genoemde persoon heeft recht op toegang tot het evenement. Een re-personalisatie van tickets is mogelijk, neem hiervoor contact op met support@cm.com.

Het is mogelijk om in één bestelling meerdere tickets te kopen, maar het is dan wel noodzakelijk dat je de naam, voornaam en het e-mailadres van de andere bezoekers op de tickets plaatst.

We raden je ten strengste aan om tickets alleen via onze officiële kaartverkoopkanalen te kopen, omdat we de authenticiteit van tickets die zijn gekocht bij niet-officiële wederverkopers niet kunnen garanderen. Het kopen van tickets bij een derde partij is op geheel eigen risico.

Ik heb mijn tickets al gepersonaliseerd, kan ik deze nog doorverkopen / de gegevens hiervan wijzigen?

Ja, dit is mogelijk. We raden iedereen wel aan om het personaliseren van de tickets pas te doen wanneer je zeker bent dat je het evenement bij gaat wonen. De tickets kunnen alleen opnieuw gepersonaliseerd worden door de originele koper van de tickets. Dit kan je doen door contact op te nemen met onze ticket partner CM.com via WhatsApp op: +31 (0) 76 201 26 30. Vermeld hierin je ordernummer en bewijs van betaling, zodat je zo snel en goed mogelijk geholpen kan worden.

Ik heb tickets gekocht, maar ik ben ze kwijt/ kan ze niet vinden. Wat nu?

Houd allereerst je spam-mail in de gaten

Tickets via CM.com

Als jij je tickets via CM.com hebt gekocht, neem dan contact op met support@cm.com.

Wanneer jij je tickets bij een derde partij hebt gekocht, zal je contact op moeten nemen met het bedrijf waar jij je tickets hebt gekocht.

Kan ik mijn tickets wijzigen / annuleren?

Nee, het is niet mogelijk om reeds gekochte kaarten te wijzigen en/of te annuleren. Op het moment dat de tickets geboekt zijn, worden ze onmiddellijk en onomkeerbaar uit ons boekingssysteem verwijderd en kunnen ze niet meer in het systeem worden ingevoegd. De tickets kunnen daarom niet opnieuw verkocht worden via ons systeem.

Kan ik mijn e-ticket laten scannen vanaf een mobiele telefoon?

Ja, dit is mogelijk. Zorg er dan wel voor dat er geen barsten in je scherm zitten en je je helderheid van je scherm hoog zet.

Wat houden early access tickets in?

Een early access ticket betekent dat je de zaal eerder in mag dan personen met reguliere tickets. Door gebruik te maken van early access tickets kun je de shows met de beste plekken meemaken.

Wat is een Golden Circle?

Bij sommige evenementen worden er Golden Circle tickets aangeboden. De Golden Circle is een apart vak vooraan het publiek tegen het podium aan.

Welke support acts kan ik verwachten?

Support acts zullen bekendgemaakt worden indien mogelijk. Houd er rekening mee dat dit niet altijd het geval is. Ook kan het zo zijn dat reeds bekendgemaakte support acts nog veranderen.

Receive announcements and exclusive deals

The Amsterdam and Rotterdam shows will not take place following the last Dutch press conference of Prime Minister Mark Rutte. We are checking the possibillity to move the shows to another date. All ticket buyers will be kept informed by mail. For more information check our FAQ