frequently asked questions

FAQ

Mijn evenement gaat niet door, wat nu?

Wij proberen de evenementen die niet door kunnen gaan te verplaatsen naar een alternatieve datum. Zodra hier meer nieuws over is zullen de kaartkopers op de hoogte gesteld worden per mail.

Als een evenement wordt verplaatst en de nieuwe datum is nog niet bekend, dan vragen we jou om je tickets hoe dan ook te bewaren. Deze tickets blijven namelijk geldig voor de nieuwe datum.

Wanneer het evenement niet binnen een jaar tijd verplaatst kan worden naar een nieuwe datum, krijgen kaartkopers het betaalde bedrag terug.

Hierin volgen wij de wettelijke regeling die stelt dat het evenement kan worden verplaatst naar een nieuwe datum, binnen 13 maanden na de originele datum.

Mijn evenement is verplaatst en ik kan niet op de nieuwe datum

Als een evenement verplaatst is naar een andere datum dan zullen wij jou hier schriftelijke over berichten. Ook zullen wij je schriftelijk berichten over de mogelijkheden die er zijn en hoe je je keuze kan doorgeven.

Is het evenement verplaatst naar een datum en kan je het evenement niet bijwonen op de nieuwe datum dan kun je een voucher aanvragen of een refund.

Een voucher houd dezelfde waarde als het door jou aangeschafte ticket en kun je inzetten op iedere show van BonBon Entertainment en heeft een geldigheidsduur van één jaar.

Je kan ook een email sturen naar info@bonbonentertainment.nl. Wij nemen je email in behandeling en zullen binnen een bepaalde termijn een reactie geven. Bij refund aanvragen zullen we het betaalde bedrag terugstorten aan de ticket koper. Voor een afgelast evenement gebeurt dit binnen 3 maanden na het afgelaste evenement. Bij een verplaatsing zal dit binnen 1 maand na de nieuwe datum van het verplaatst evenement gebeuren. Zie hier de volledige regeling omtrent terugbetaling

Mijn evenement is geannuleerd

Als je een ticket hebt voor een evenement dat geannuleerd is, krijg je het door jou betaalde bedrag terug. Het bedrag wordt alleen teruggestort aan de originele koper van de tickets. Dit gebeurt binnen 3 maanden na het afgelaste evenement.

Kan ik kaarten kopen aan de kassa van de zaal?

Ja, dit kan als het evenement niet uitverkocht is en er op de avond van het evenement nog kaarten beschikbaar zijn.

Hoe en waar kan ik kaarten kopen?

Op onze website www.bonbonentertainment.nl kun je kaarten kopen voor een evenement. Er worden alleen gepersonaliseerde kaarten verkocht. Dit houdt in dat de naam, voornaam en e-mailadres van de ticketkoper op het ticket afgedrukt worden.

Het is mogelijk om in één bestelling meerdere tickets te kopen, maar het is dan wel noodzakelijk dat je de naam, voornaam en het e-mailadres van de andere bezoekers op de tickets plaatst.

Ik heb mijn tickets al gepersonaliseerd, kan ik deze nog doorverkopen / de gegevens hiervan wijzigen?

Ja, dit is mogelijk. De tickets kunnen alleen opnieuw gepersonaliseerd worden door de originele koper van de tickets. Dit kan je doen door contact op te nemen met onze ticketpartner Eventix

Is er een minimumleeftijd voor het bezoeken van jullie concerten?

Voor de meeste concerten is er geen minimumleeftijd. Wanneer deze er wel is, vermelden wij dit duidelijk op de evenementenpagina op onze website.

Wij adviseren voor al onze concerten een adviesleeftijd van 16 jaar. Fans onder de 16 jaar worden geadviseerd om met een volwassen begeleider te komen. Bezoekers onder de 12 jaar worden geadviseerd om zitplaatsen te bestellen, vanwege de drukte op de vloer.
Alle bezoekers dienen in bezit te zijn van een geldig toegangsbewijs. De bovengenoemde leeftijden zijn een advies. Uiteindelijk is het aan de ouders/verzorgers om te bepalen of zij hun kinderen (met of zonder begeleiding) naar een concert willen laten gaan.

Ik heb tickets gekocht, maar ik ben ze kwijt/ kan ze niet vinden. Wat nu?

Houd allereerst je spam-mail in de gaten

Tickets via Eventix

Als jij je tickets via Eventix hebt gekocht, klik dan hier of neem tickets@eventix.nl .

Wanneer jij je tickets bij een derde partij hebt gekocht, zal je contact op moeten nemen met het bedrijf waar jij je tickets hebt gekocht.

Kan ik mijn tickets wijzigen / annuleren?

Nee, het is niet mogelijk om reeds gekochte kaarten te wijzigen en/of te annuleren. Op het moment dat de tickets geboekt zijn, worden ze onmiddellijk en onomkeerbaar uit ons boekingssysteem verwijderd en kunnen ze niet meer in het systeem worden ingevoegd.

Kan ik mijn e-ticket laten scannen vanaf een mobiele telefoon?

Ja, dit is mogelijk. Zorg er dan wel voor dat er geen barsten in je scherm zitten en je je helderheid van je scherm hoog zet.

Wat houden early access tickets in?

Een early access ticket betekent dat je de zaal eerder in mag dan personen met reguliere tickets. Door gebruik te maken van early access tickets kun je de shows met de beste plekken meemaken.

Wat is een Golden Circle?

Bij sommige evenementen worden er Golden Circle tickets aangeboden. De Golden Circle is een apart vak vooraan het publiek tegen het podium aan.

Welke support acts kan ik verwachten?

Support acts zullen bekendgemaakt worden indien mogelijk. Houd er rekening mee dat dit niet altijd het geval is. Ook kan het zo zijn dat reeds bekendgemaakte support acts nog veranderen.

Receive announcements and exclusive deals

Bon Bon Entertainment © 2023 All Rights Reserved | Legal and Privacy Policy